صدای خمیازه ی توله ی سه ماهه ی گردالو با بوی شیرِ تنش.

تو لیست خرید کردنا اضافه کردم خریدن کارای خوب موسیقی بی کلام...یه چی انتخاب کنم که قسمت های پیانو ش بیشتر باشه.بس که این ساز شیک و چیتان پیتان و خانومانه طوره.همیشه عاشق خونه هایی بودم که میزبان قبل از اینکه میز رو بچینه یه موزیک خوب پلی میکنه.

چرا فیلما این مدلی شدن؟قبل از دیدن شکاف فک میکردم دارم میرم فیلم خوب ببینم بعد اما واقعا خیلی خالی بود حوصله م سر رف.

هفته ای که گذشت به لحاظ تغذیه ای هفته ی نسبتا آسونی رو داشتم درسته که خبری از نون و برنج نبود ولی چون با این رژیم آشنا بودم برام یه کار معمولی و روتین به حساب میومد.از شنبه ی هفته پیش تا این هفته ٢ کیلو لاغر شدم،خیلی امیدوار کننده س برام.اما این هفته که امروز روز اولش محسوب میشه برگه رژیم شماره ٢ رو دارم که با انجام دادن به بدنم شک وارد میشه.(چون بدنم در مقابل رژیم مقاوم شده)خداکنه این هفته ی سخت زود بگذره.

صبحانه :یه لیوان شیر و خرما

نهار :یه لیوان ماست و اسفناج و یک لیوان شیر

شام :سالاد فصل 

در طول روز ٦ تا خرما،٦تا بیسکوئیت ساقه طلایی و دو عدد میوه

چهار روز ِهفته صبحانه و نهار و شام همین دستوره ،اون سه روز دیگه به جای ماست و اسفناج ،سوپِ سبزی و جوجه و ماهی آپز 

گفتم شاید اینجا کسی مثه من بدنش به رژیم مقاوم شده از این روش استفاده کنه.

تنها چیزی که رعایتش نکردم اینه که هر شب موقع شهرزاد دیدن یه مشت ِ متوسط:) مغز میخورم.چون حس میکنم واقعا بدنم لازم داره.

مهناز افشار برای تولد همسرش زیر عکسش نوشته : تولدت مبارک یارم...و به نظرم هیچ اسمی مناسب تر  از  "یار" نیست برای کسی که حتی در نبودش داری باهاش زندگی میکنی.یه مدلی غم ِ لطیفِ دلبرانه داره ،بغل داره ،بغض داره ،شونه داره...


میگه دختر بایس لپ دار باشه.اسممُ گذاشته لُپ .

بعد خو اسمم خیلی خوشاله:)